Gönderen :sabitalabas   Konu :Aile bütçesi..
    
Genellikle alacağımız herşey için önce aile bütçesine bakıyoruzpeki bu sizin için nekadar önemli?
  
Cevaplar
Gönderen yazyagmuru (Afacan)   
    bizim durumumuz orta bende 5.sınıf öğrencisiyim aile bütçesi şu açıdan önemli doğalgaz elektirik su ve benzeri faturalar borçlar olunca mecburen biraz harcamaları azaltmak ve tutumlu davranmak gerekir bana göre o açıdan önemli

Gönderen yake (Afacan)   
    biz trabzonun beşikdüzü ilçesinde oturuyoruz.trabzonda çok lüxs bir ev aldık çok pahalı anemde babamda çalışıyor nerdeyse bütün paramız oraya gidiyor ihtiyaçlarımı zar zor gideriyorum benim ablam var hep onun giysilerini giyiyorum.o evi almadan önce aile bütçemiz gayet düzgündü o eve gitmek istemiyorum burda arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi çok seviyorum.istediklerimi alamıyorum..

Gönderen ceycey_97 (Afacan)   
    bn bişey istesem babamdan yada annemde paramızyok diolar ve yada alamayız diolar.halbuki babamın 1500ytl maaşı,700ytl kira gelio nasıl oluoda paramız olmuo yada yetmio anlamıom

Gönderen bilgegayur (Afacan)   
    aile bütçesine yardım etmek ve tutumlu olmakta gerekir.ama tabiiki arada bir şımarmak da gerekir abartmamak şartı ile :-)

Gönderen adaka (Afacan)   
    ben 7. sınıf öğrencisiyim bu yüzden bazı şeyleri anlabilecek yaşa geldim bunun için yapacağım ve alacağım şeylerde ailemin bütçesinide düşünüyorum ama fazla değil yani aşırı değil. çünkü onlar sen bütçeye karışmana gerek yok diyorlr.

Gönderen 43burcu (Afacan)   
    paşaya hak veriyorum ç nkü aynı drum bendede var

Gönderen piyanst (Afacan)   
    benim ailemin bütçesi benim için çok önemli biz fakir değiliz ama çok zen ginde değiliz

Gönderen _MorveOtesi_ (Afacan)   
    bence de aile bütçesi çok önemli..ailelere hak veriyorum bu konuda...bazen ben de sinirleniyorum ama sonradan düşününce hak veriyorum onlara...

Gönderen cadoloss (Afacan)   
    bence aile bütçesini öneme almalıyız. çünkü belkide annemizin ve babamızın bütçesi iyi değildir ve biz onlardan para istediğimizde hayır diyemeyip bize ellerinde kalan parayı verirler ve bu size vicdan azabına girmez misiniz??

Gönderen seluş (Afacan)   
    benim annemle babam herşeye izin weriyo ama ben abartıyorum bu konuda haklılar isteklerim bitmek bilmiyomuş ama almadıkları bazı şeylere kızıyorum

Gönderen d.e.n.i.z.z.z (Afacan)   
    benim anne ve babam alıcağım şey için izin veriyor fakat alıcağım yani istediğim şey çok pahalıysa bunun için elimizdeki paraya daha sonraki aylarda daha fazladan koyup koyamıycaklarını tartışıyorlar ve istediğim şey bu şekilde alınıyor bazen bende bundan çok sıkılıyorum helede istediğim şeyi çok ama çok beğendiysem..

Gönderen 43burcu (Afacan)   
    üfffffffffff yeter paramıs yok lafından neftret ediom

Gönderen flora..... (Afacan)   
    evt aile bütçemize uymak gerekiyor.uymazsak ilk başta eğlenceli gelir ama sonradan ise babamız ve annemiz çok çalışmak zorunda kalırlar

Gönderen alpnil (Afacan)   
    benim için çok ama çok önemli fakat bazen 5 liralık bir şeye gereksiz diye almıyorlar ben buna sinir oluyorum...

Gönderen piyanst (Afacan)   
    Benim için çok önemli hele anne babamın kısacası ailemin işlri kötü gittiği zaman sakız alırken bile çok çoooook düşünüyorum:s:s!!!!

Gönderen ressamecem (Afacan)   
    Bence aile bütçesine katkıda bulunmak için birazda olsa aldıklarımıza dikkat etmemiz lazım.

Gönderen magnezyumut (Afacan)   
    valla benim anne babam çoookkk farklı. Genellikle çoğu şeye izin veriyorlar. Tabii birazcık şımarıyom ama biraz.

Gönderen yalug (Afacan)   
    aile bütçesi çok önemlidir.O yüzden aile büttçesine yardımcı olalım

Gönderen d1999 (Afacan)   
    aile bütçesi önemli ama ben tüm paramı harcamak istiom kendimi tutamıom. ama alıştım herkese söylüyom paranızı fazla harcarsanız geleceği harcamış olursunuz!!!

Gönderen golfo (Afacan)   
    BENCE AİLE BÜYÇESİ DİYORUZ AMA BİZE İLAKİ HAÇLIK GELİYOR BİZ ONU HARCIYALIM . YANİ AİLE BÜTÇESİ İYİ OLSADA OLMASADA AİLENİN ELİNE PARA GEÇECEK O DA BİZİM OLUR.

Gönderen deniz_08.nur (Afacan)   
    Bence paramızı savurmamalıyız.Fakat bir yandanda önemli olan sevgidir.Anne-babamız bizleri düşünürler, fakat onlarında durumu kötü olabilir.Onların üzülmemesi için harcamalarımıza dikkat etmeliyiz...

Gönderen paşa (Afacan)   
    paramız yok sıkışık durumdayız laflarından sıkıldım gerçekten yeterrrrrrrrrrrr demek istiyorum ama kim dinlerki?

Gönderen flora..... (Afacan)   
    Bencede aile bütçemize göre paramızı harcamalıyız.Çünkü eğer dikkatli olmazsak zor duruma düşebiliriz.

Gönderen parishilary (Afacan)   
    tabiki aile bütçesi birşey alırken ilk sırada.çünkü ne kadar kazandığın önemli.bir buçuk milyar kazanıyorsa ihtiyaçlar var,gereksinimler bi dolu.bunun yarısı gidiyor.geriye kalıyor diğer yarısı.oda bazı isteklere gidiyor.1 aylık para çürüyüp gidiyor böylece.bence bir şey alırken iyi düşünmeli,almak için almamalıyız. düşünün: okul, servis, yiyecek, içeçek, barınma, giyecek, aidat,elektrik,su faturları ...  bunlar zaten olması gerekenler.birde istekler var.aile bütçesi düşünülmeli.

Gönderen ebru (Afacan)   
    aile bükçesine önem vermeliyiz çünkü paramızı iyi kullanmalıyız yoksa paramız bitebilir

Gönderen 43burcu (Afacan)   
    ama anne veya babalarımız sigara alıyo biz nie almıyam

Gönderen bengi1234546 (Afacan)   
    aile bütçemize göre hareket etmeliyiz.bunun bize bir büyüğümüzün sölemesine gerek bile yok.biz birer düşünceli afacanlarsak bütçemizi düşünmeliyiz...

Gönderen ledis (Afacan)   
    Bence bu gerçektende önemli. Çünkü ailelerimiz bizleri düşünüyor. O yüzden arkadaşlar lütfen onlara bu yüzden kızmayın. Gerçekten aile bütçesi çok önemli.

Gönderen VALO (Afacan)   
    bence herşeyi yapmadan önce aile büyüklerimize sormalıyız. ve bu bizim için çok önemli.

Gönderen gnisaakinci (Afacan)   
    bencede çok önemli

Gönderen hakancik (Afacan)   
    bence haklılar ailemiz bizi düşünyor

Gönderen esraak (Afacan)   
    evet haklılar saygı göstermeliyiz ve onları utangaç duruma getimemeliyizzzzzzzzzzz

Gönderen miusacemre (Afacan)   
    bence annemiz ve babamız haklı aile bütçesine uygun davranmalıyız bazı çocukların ailekeri bile yok lütfen bunları da düşünelim arkadaşlar

Gönderen cagla_pinar1 (Afacan)   
    niye her yıl barbieli okul çantası almama karşı çıkılıp elinde sonunda alınıyooorrrrrrrrrrrrrrrr?

Gönderen yigi (Afacan)   
    hem ne kadar çok önemli

Gönderen ebruece (Afacan)   
    aile bütçesi aile hayatı için çok önemli onun için bence herkesin haberi olmalı.Çünkü herkes öğrenirse nasıl davranacağımızı kendimiz ayarlayabiliriz.Bundan çocuk-büyük ayrılmamalı.Bu biçimde ayrılmaları kesinlekle hoş bulmuyorum aksine çok gereksiz buluyorum

Gönderen 41İREM (Afacan)   
    bence ailenin geçinmesi için çok önemli

Gönderen dodi97 (Afacan)   
    Bence aile bütçesi sınırlıysa bunu çocuğa yansıtmamalısın.Çünkü çocuğun pisikolojisi bozulabilir.Buda büyük bir soruna yol açar.Eğer aile bütçesi fazlaysa bu parayı çocuğa vermeyin.Çocuğunuz havalanır. Şarkıdada denmişki: Para para para varlığı bir dert yokluğu yara !!!!!

Gönderen xxxbarbiexxx (Afacan)   
    bence alamaksakta üzülürüm ama üzülmem doğal aile bütçesi iyi değilse almamalarıda doğal...

Gönderen adsizguzel (Afacan)   
    Merhaba!Bu konu gerçekten güzel ve önemli...Bence bu çok önemli.Sonuçta ailemizin bütçesine uygun alışverişlerde bulunmalıyız..Ne de olsa "Ayağını yorganına göre uzat!"..

Gönderen ceylanbercem (Afacan)   
    bizim bir eşyayı bi arkadaşımızdan veya bi kırtasiyede gördüğümüz zaman sürekli gözümüz onda kalır.

Gönderen ecel.01 (Afacan)   
    bence çok önemli çünkü ailemin durumu müsait olmayabilir

Gönderen esra_elmas (Afacan)   
    önemli benim için ama bazen en ufak bir şeye karşı çıkıyorlar

 
 
Aileniz size hafta sonu arkadaşınızın partisine gitmiyiceğinizi söyledi.Onun yerine ders yapacağınızı söylese ne yapardınız?
Ağlayıp odama giderdim.
İkna etmeye çalışırdım.
Tamam deyip odama giderdim